Expertise
Veel klanten gingen U voor en hebben gezien hoe de werkzaamheden van ITC Group werkelijk worden omgezet in resultaten. Door gedreven consultants en trainers in te zetten bij uw eigen mensen gaan zij weer met een frisse en vernieuwde blik aan het werk en komen tot verbluffende verbeteringen. ITC Group heeft in het verleden resultaten geboekt bij haar klanten in de volgende kennisgebieden.
Commerciele Oplossingen
Verbeter de vaardigheden van uw verkoopmedewerkers en verkoopmanagers.
Succesvol Management
Het beste halen uit het potentieel van senior en middel managers voor zowel de organisatie als het individu.
Service & Communicatie
Het behouden en het beheren van de klanten en het opbouwen van klantentrouw door een excellente en perfecte service.
Werkbaar Samenwerken
Het beste halen uit het potentieel van senior en middel managers voor zowel de organisatie als het individu.
Commerciele oplossingen
Het ITC Group® Verkoop- en Verkoop Management Ontwikkelingsproces is ontworpen om de vaardigheden van uw verkoopmedewerkers en verkoopmanagers te verbeteren, en zo uw winst te laten toenemen. De training zal worden afgestemd op de omstandigheden in uw organisatie en zal in elk deel van het verkoop proces bijdragen aan de verbetering van de vaardigheden van de individuele medewerker.
De meer ervaren medewerker kan op deze wijze werken aan het aanscherpen van zijn vaardigheden. Nieuwe medewerkers leren op een gestructureerde wijze de nieuwste verkoop en verkoopmanagement technieken
Diverse oplossingen worden geboden om verschillende fasen van het verkoop proces te trainen. Ze kunnen gezien worden als de bouwstenen voor een effectief trainings- of ontwikkelingsprogramma.
De sleutel naar meer winst door verkoop
Leidinggeven
- Prestatie Management
- Leiderschapsstijlen
- Effectief Coachen
- Verander Management
Proces management
- Leiding geven aan het verkoop proces
- Verkoop planning en budgettering
Het bouwen van een winnend team
- Efficiënte Team Vergaderingen
- Teamwork
- Coaching on-the-job
- Succesvol werven
Persoonlijke effectiviteit
- Communicatieve Vaardigheden
- Delegeren
- Financieel Verkoopmanagement
- Onderhandelingsvaardigheden
- Presentatie Vaardigheden
- Tijd Management
Verkoop Vaardigheden
- Het verkoopproces
- Communicatie tijdens de verkoop
- Key-account management
- Klanten winnen
- Calculeren voor verkopers
- Team Verkoop
- Telefonisch afspraken maken
- Channel Management
Verkoop Proces Vaardigheden
- Leiding geven aan het verkoop Proces
- Verkoop planning en budgettering
Persoonlijke effectiviteit - Communicatieve Vaardigheden
- Onderhandelingsvaardigheden
- Positief Denken
- Presentatie Vaardigheden
- Tijd Management
Klantgerichtheidsvaardigheden
- Communicatieve Vaardigheden voor verkoopondersteuning
- Telefonische verkoopvaardigheden
- Begrip voor het verkoopproces
- Leiding geven aan het verkoop proces
- Omgang met grote klanten
Persoonlijke effectiviteit
- Communicatieve Vaardigheden
- Presentatie Vaardigheden
- Positief Denken
- Tijd Management
Succesvol Management
Het beste halen uit het potentieel van senior en middel managers voor zowel de organisatie als het individu, is de doelstelling van de workshops en consultancy, die aandacht besteden aan leiderschapstijlen en andere persoonlijke vaardigheden. Samen met de managers worden oplossingen geboden voor de uitdagingen van vandaag en morgen waar de managers in hun werk tegenaan lopen. De volgende vaardigheidsgebieden vallen hieronder:
Management Development – Ontwikkelen van effectieve leiderschapsvaardigheden
People Management
- Prestatie Management
- Leiderschapsstijlen
- Effectief Coachen
- Verander Management
Strategie implementeren
- Leiding geven aan het Proces
- Planning en budgettering
- Succesvolle verkoop strategieën
Persoonlijke effectiviteit
- Communicatieve Vaardigheden
- Delegeren
- Financieel management
- Onderhandelingsvaardigheden
Leidinggeven
- Prestatie Management
- Verander Management
- Leiderschapsvaardigheden
Het bouwen en leiden van het team
- Effectieve team vergaderingen
- Effectief teamwork
- Succesvol werven
Persoonlijke effectiviteit
- Communicatieve Vaardigheden
- Delegeren
- Financieel Management
- Onderhandelingsvaardigheden
- Presentatie Vaardigheden
- Tijd Management
ITC World Solutions® helpt ze daarbij.
De volgende vaardigheidsgebieden vallen hieronder:
Leidinggeven
- Prestatie management
- Effectief teamwork
- Train de trainer
Persoonlijke effectiviteit
- Communicatieve Vaardigheden
- Budget Management
- Positief Denken
- Tijd Management
- Presentatie Vaardigheden
Service & Communicatie
Het binnenhalen van nieuwe klanten en het verkopen is één, maar het behouden en het beheren van de klanten en het opbouwen van klantentrouw door een excellente en perfecte service is minstens net zo belangrijk. In onze workshops wordt op zeer praktische manier aandacht besteed aan de vaardigheden die nodig zijn om aan de wensen van de klanten te voldoen. Klantgerichtheid is meer dan een glimlach, daarom heeft ITC World Solutions® scala aan oplossingen die continue verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening garanderen. Behalve dat de workshops het servicebewustzijn verhogen en de vaardigheden verbeteren, worden de workshops ook toegepast om het management proces achter de service te verbeteren. Sales, Salessupport, helpdesks gaan beter samenwerken om de verwachtingen van de klant zowel intern als extern te overtreffen.
Het beheren en behouden van de klanten
- Service Procesmanagement
- Meten van het serviceniveau
- Ontwerpen en invoeren van Service Standaards
- Coachen van klantenteams
- Klanten / Call Centre Management
- Bench Marking
- Klantgerichtheids-bewustzijn
- Communicatie en service kwaliteit
- Service kwaliteit aan de telefoon
- Omgaan met de `klantgerichtheids uitdagingen`
- Sturen van kwaliteitsverbetering
- Teamwork ter verbetering van de kwaliteit
- Analyseren en verbeteren van de service processen
- Vernieuwen van het Service proces
- Ontwikkelen van SLA’s (Service Level Agreements)
- Total Quality Management
- Kaizen Training
- Six Sigma
- Verbeter Teams
- Sturen van kwaliteitsverbetering
- Leiden van Verbeterteams
- Samenwerken aan een betere kwaliteit
- Team Kick-off workshop
Werkbaar Samenwerken
Gebeurt dat bij uw bedrijf ook, dat medewerkers altijd de schuld bij een ander zoeken? Zijn het niet telkens dezelfde medewerkers die de kantjes eraf lopen? En, hoe staat het bij uw bedrijf met het ziekteverzuim? Klaagt de ene afdeling regelmatig over de andere? Vast en zeker. Veel bedrijven kampen met dit probleem en samenwerken moet men leren.
De ontwikkeling van uw medewerkers loopt vaak niet in de pas met de groei van uw bedrijf. Weten uw medewerkers wat ze moeten doen, en doen ze wat ze weten? Gaat er bij uw bedrijf wel eens iets mis in de onderlinge communicatie? Vast en zeker, en het gevolg daarvan is dat uw medewerkers onvoldoende op hun taak berekend zijn. Scholing van uw personeel motiveert en zet aan tot betere prestaties.
“Een kleine stap voorwaarts van iedere medewerker is een enorme sprong voorwaarts voor uw bedrijf”.
- Indoor & outdoor
- Confronteren, leren en presteren
- Wat kunt u verwachten?
- Wie verzorgt de training?
- Locaties
Uw eerste confrontatie
- De ontwikkeling van uw bedrijf is sneller gegaan dan de ontwikkeling van uw medewerkers?
- Uw medewerkers zijn fanatiek met bijzaken bezig?
- U traint regelmatig “op de hei” om vervolgens binnen te gaan zitten?
- U hoort ook vaak “Ja, maar…” als er weer eens iets niet goed is gegaan?
- U vindt dat een training ook motiverend en stimulerend moet zijn?
- De effecten van uw trainingen zijn na een maand al niet meer zichtbaar?
- De fouten binnen uw bedrijf worden meestal door “de andere afdeling” gemaakt?
Het resultaat van deze bijzondere tweedaagse indoor/outdoor-training zal snel door iedereen opgemerkt worden. Neem op korte termijn contact op met ITC Group® of PBN om u te laten informeren over de resultaten van de indoor/outdoortraining “Confronteren, leren en presteren”.
De drie pijlers van onze training zijn: confronteren, leren en presteren. De confrontatie maakt deelnemers bewust van hun eigen rol en die van hun team binnen een project.
Deze bewustwording leert hen effectiever samen te werken, hetgeen vervolgens door middel van uitdagende oefeningen in de praktijk zal worden getoond in prestaties. Tijdens de training en daarna in hun werk!